ТЕРМІНИ, В ЯКІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІН ТОВАРУ

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 календарних днів, якщо він не підійшов з якихось причин.

Доставка по поверненню товару здійснюється за домовленістю, це залежить від обставин у кожній окремій ситуації.

 

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

Поверненню та обміну підлягають товари належної якості з наступних категорій нашого сайту:


- автомобільні магнітоли;
- сумки, рюкзаки;
- автомобільні аксесуари;
- корисні речі для побуту;
- гірськолижне екіпірування;
- GSM сигналізації;
- спорт, туризм, активний відпочинок;
- товари для дітей.

 

Поверненню та обміну НЕ підлягають товари індивідуального призначення згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):
- шкарпетки;
- бандажі;
- рукавички.

 

ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЦЕ:

Товари без ознак використання, збережено товарний вигляд (також і упаковка за її наявності), без пошкоджень та у повній комплектації. Якщо це електроніка, вона включається всі функції в робочому стані без пошкоджень.
Якщо це стосується автомагнітол, то не повинно бути ще й ознак установки.

 

ЯК ПОВЕРНУТИ ЧИ ЗАМІНТИ ТОВАР
 

Щоб повернути товар, необхідно зателефонувати за номерами магазину або написати на електронну пошту. Контакти магазину вказані на нашому сайті.

 

ХТО ОПЛАЧУЄ ПЕРЕСИЛАННЯ ПОВЕРНЕНОГО ТОВАРУ

Доставка повернутого товару здійснюється за ваш рахунок (магазин оплачує (компенсує) доставку у випадках прямої провини магазину, обговорюється індивідуально)

 

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ

Повернення грошей здійснюється після отримання та перевірки магазином товару у строк від 1 до 3 банківських днів на реквізити, за якими здійснювалась оплата. За наявності банківської комісії на поповнення картки магазин не компенсує суму комісії.

ВАЖЛИВО!
 

Повернення товару, відправлене з «Грошовим переказом» з пошти не забирається!


Якщо виявлено, що товар має заводський брак, оплату за пересилання в обидві сторони здійснює магазин.


У яких випадках гарантія не надається.

 

МАГАЗИН МОЖЕ ВІДМОВИТИ В ОБМІНІ ТА ПОВЕРНЕННІ В НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ:


- порушення цілісності заводських пломб, спеціальних заводських маркувань;
- наявність механічних пошкоджень, що виникли під час навмисних або необережних дій покупцем або третіх осіб;
- несанкціоноване розкриття, ремонт, самостійне втручання, зміна внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміна конструкцій товару;
- якщо виявлені ушкодження завдані потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ, ЯКЩО ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК БУЛИ ВИНАХОДЖЕНІ ПІД ЧАС ОТРИМАННЯ ПОСИлки


- огляд здійснюється в присутності співробітника Пошти;
- складається Акт-прийому передачі;
(під час складання акту, співробітник фіксує в акті пошкодження, фотографує пошкодження та заливає фотографії в систему), це необхідно для подальшого оформлення претензій до компанії перевізника;
- ви підписуєте складаний акт та просите його копію;
- телефонуєте нам та повідомляєте про пошкодження;
- відмовляєтесь від отримання товару на пошті.
- наш менеджер надсилає вам товар повторно.